Friday, June 14, 2013

:: Kembali Senyum (",) ::


Assalamualaikum semua ^^. Sudah lebih setahun berlalu~ kini saya kembali semula beraksi menconteng seentri dua dalam ruangan blog yg tersedia. Februari 2012 hingga kini, sudah lebih setahun blog ini sunyi tidak dikemaskini. Fuhh fuuh!! berhabuk, siap bersawang lagi. hehe. Allah.. terlalu banyak peristiwa yang telah saya lalui selama lebih setahun ini. Setiap kali kaki ini melangkah pasti ada ketika, detik dan peristiwa yg akan diingati sampai bila-bila. Pahit manis pengalaman yg akn mendewasakan, menjadikan kita seorang yg lebih matang dalam tingkah mahupn perkataan. Kembali menggagahkn diri ke ruangan 'ilhamhamba~mehnah bersulam tabah" ini.. Mengemaskini, mengurangi dan menambahkn lagi apa yg sedia ada. Kembali mengumpul kekuatan, menyingkap kembali peristiwa dan keadaan, suka duka, tawa dan airmata yg menghiasi kehidupan..
 
Februari 2012~Jun 2013: Setahun lebih yg berlalu pergi, ternyata sepi itu terisi. Sempurna pengajian Sarjana Muda, berkonvokasi, Kebahagian demi kebahagian dirasai, impian yg menjadi kenyataan, Kerjaya, meneruskan pengajian, kelahiran, perkahwinan teman2, cahayamata, kesedihan+ketabahan, harapan.. ini yg saya tempuhi selama lebih setahun ini. Alhamdulillah, kepelbagaian dan warna-warni kehidupan, fasa dan tingkatnya yg mematangkn. Menjadikn saya lebih tabah dan berani berdepan bermacam bentuk keadaan. Menyimpul kata drpd segala peristiwa, Allah itu sebaik2 perancang. Perancangan-Nya terkandung sirr dan sarat dgn kesempurnaan ^^ Perlahan-perlahan mengumpul kekuatan, satu-persatu peristiwa akn saya kongsikn. Biiznillah..
 
ilham abadi: Entri pertama 2013 buat pembaca2 dan pengunjung setia ilhamhamba yg x jemu-jemu singgah dan menjengah ke sini, sahabat2 yg selalu bertanya ttg kembang-kempis, jatuh bangunnya saya, menanti entri terbaru utk saya kemaskini di sini.. Terima kasih di atas perhatian yg kalian berikn, amat3 saya hargai.. ^^

No comments: