Tuesday, June 2, 2009

:: Saya Suuuuka Sangat ::


Nyum3.. sedapnya!! saya sgt sukaN rasanya. hihi.. inilah dia supplement b'bntuk bintang yg saya ambil sejak saya b'umur 1 angka. ketika d sekolah rendah & menengah, melangkah ke matrik & main campus, ni lah dia vitamin saya. heee.. 2009: genap usia saya 21thn & saya msih mengambilnya. APPETON MULTIVITAMIN ORIGINAL sbnrnya tablet kunyah multivitamin utk kanak2, sbg p'sediaan tambahan kesihatan utk mrk m'besar. Mengandungi vitamin2 A, D3, B1, B2, B6, B12, E, C, nicotinamide & Folic Asid. Semestinya lebih enak apabila d kunyah..
..
Kuantiti yg blh d ambil kanak2 ialah 1-2 tablet dlm sehari. DisebabN rasanya yg enak manis2 buah, saya mengambilnya 4-6 biji sehari. Hisap2, kunyah. isy2.. dh mcm mkn gula2. tp xpa kot, 1-2biji tu utk kanak2.. sayaN dh besar. heee.. xblh mkn smpai 10 biji, takut x bangun saya nanti. hehe. Apa pun yg pasti.. saya xsabar utk memulaN hari yg baru setiap hari utk menikmati lg rasa vitamin ni. sedap.. nyum3.. (",)
..
ilham abadi: setakat ni, makan vitamin ni je selain kurma, kismis. madu & examo. tu lah supplement yg x pernah putus dr kecil. Jamu? aduh.. blm mula lg. hehe

3 comments:

~PaMpeRed bY worDs~ said...

Jamu bla dah deliver baby nnt... ;p

barboza said...

ehhh, promot k nie...(",)

+akufobia+ said...

seakanakan promote.ngee.bukanbukanbukan.memang kot.haha.