Monday, June 29, 2009

:: Selamat Hari Lahir ~ Nabihah ::

Alhamdulillah, tepat jm12 hp saya b'kelip2, reminder m'ingatN saya kpd s'org teman saya NABIHAH HISHAMUDDIN yg pd hari ini genap usianya 21thn. ha, dh besar dh dia. kata org, angka 21 tu simbolik kpd kunci kebebasan. heee. Apa pun, sempat saya smpaiN ucap selamat padanya tepat jm12.20 melalui pesanan ringkas (sms) yg dikirimN. Sdikit kelewatan, sengaja saya beriN ruang kpdnya utk yg t'istimewa. heee.
.
[29/6/09].. Salam Kelahiran yg ke-21. Moga usia b'panjangan, rezeki dimurahN. Tabah dlm kepayahan, tunduk dlm kemuliaan. Moga ditetapN IMAN & d p'mudahN urusan.. Nikmat kesihatan & semangat yg b'terusan, anugerah kekuatan hati & perasaan, moga dapat disempurnaN segala perintah & tuntutan, impian menjadi kenyataan.. Moga hadir kebahagiaan buat jiwa2 yg mmerlukan.. (",)
.
msj yg saya kirimN utknya. selang 2minit kemudian, saya menerima msg balasan drpdnya: ".trima kasih wawa sbb ingat kt ana.. ;-) ameen.. thanx for the doa..love u n miss u a lot." hihi.. sma2. saya juga, merinduinya :)

No comments: